Aqtor! is gespecialiseerd in het aanmeten, fabriceren en afleveren van orthopedische hulpmiddelen. Onze missie is mensen met mobiliteitsbeperkingen in staat stellen om hun vrijheid terug te winnen. Wij streven naar innovatieve oplossingen die garanderen dat ieder individu zoveel mogelijk voor zichzelf kan zorgen, zich maximaal kan ontplooien en zijn plaats kan vinden in de samenleving.
Om onze groei verder te ondersteunen is Aqtor! op zoek naar een
Head of Controlling
Als lid van de afdeling Finance, leid je het team “Budget & Controlling” van de verschillende bedrijven die deel uitmaken van de Aqtor!-groep België.
Je rapporteert aan de Chief Financial Officer.
Je werkt vanuit de zetel te Oostakker.
Jouw verantwoordelijkheden
- Je analyseert de cijfers en de resultaten van de business en kan de variaties verklaren.
- Je rapporteert maandelijks aan het Executive Committee en aan Eqwal HQ en helpt op die manier bij het behalen van positieve bedrijfsresultaten.
- Je werkt mee aan het uitrollen van verschillende projecten, die relevant zijn voor de Finance-afdeling.
- Je ondersteunt de activiteiten van de onderneming met pertinente en accurate analyses en doet voorstellen tot verbetering.
- Je zorgt voor de becijferde onderbouwing van de verschillende strategische opties in de verschillende domeinen.
- Je stelt kritische vragen over afwijkingen in cijfers en zoekt oorzaken, om nadien duidelijke verbeteringsvoorstellen te kunnen maken.
- Je stelt het budget en de tussentijdse forecasts op.
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle vragen vanuit Eqwal HQ met betrekking tot de rapportering, budgettering, reforecasting, …
- Je ondersteunt bij due diligences in het kader van een verdere ontwikkeling van de activiteiten.
- Je neemt, op vraag van het Executive Committee, deel aan de Excom-meeting.
- Je waakt over de naleving van de procedures, de correcte taakuitvoering en een efficiënte interne organisatie.
- Je stuurt de medewerkers van de afdeling “Budget & Controlling” aan.
- Je coacht en motiveert de teamleden door een inspirerende houding.
- Je monitort de activiteiten, zowel op het vlak van kwaliteit als kwantiteit, van de medewerkers.
- Je brengt de opleidingsbehoeften van de medewerkers in kaart.
Jouw kwaliteiten
- Je behaalde een masterdiploma Economie of Handelswetenschappen, met een uitgebreide kennis in accounting en fiscaal recht.
- Je beschikt over minstens 7 jaar relevante ervaring, waarvan een 3-tal jaar bij voorkeur binnen een Big Four-context.
- Je hebt een sterk analytische geest en je bent cijfermatig sterk.
- Je werkt accuraat, gestructureerd en planmatig om de gestelde deadlines en doelstellingen te halen.
- Je hebt een zeer goede kennis van de Microsoft-tools, en in het bijzonder van Excel.
- Je ervaring met het creëren en beheren van dashboards op platforms zoals PowerBI is een belangrijke troef.
- Je kennis van de nomenclatuurnummers is een pluspunt.
- Je bent een teamplayer en je stelt je op als een partner voor je interne klanten.
- Je bent hands-on, resultaatgericht en proactief.
- Je kan omgaan met tijdsdruk en je kan prioriteiten onderscheiden.
- Je schrijft je in in de Aqtor!-waarden en je bent een echte Aqtor!-ambassadeur.
- Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Frans.
Wij bieden jou
- Een veelzijdige en boeiende uitdaging met veel ruimte voor initiatief en persoonlijke ontwikkeling
- Een contract van onbepaalde duur in een dynamische omgeving
- Een aantrekkelijk salaris, aangevuld met een ruim pakket aan extralegale voordelen in verhouding tot jouw ervaring en competenties (bedrijfswagen, hospitalisatie- en groepsverzekering, ecocheques, …)
- We werken 39 u per week en beschikken over 6 extra (ADV-)verlofdagen
Interesse ?
Beantwoorden jouw verwachtingen en profiel aan deze vacature, stuur dan jouw cv en motivatiebrief naar Aqtor!, ter attentie van Isabelle Baeke, Chief HR Officer, Herman Teirlinckstraat 15 te 9041 Oostakker of via e-mail (jobs@aqtor.be).