Aqtor! is gespecialiseerd in het aanmeten, fabriceren en afleveren van orthopedische hulpmiddelen. Onze missie is mensen met mobiliteitsbeperkingen in staat stellen om hun vrijheid terug te winnen. Wij streven naar innovatieve oplossingen die garanderen dat ieder individu zoveel mogelijk voor zichzelf kan zorgen, zich maximaal kan ontplooien en zijn plaats kan vinden in de samenleving.

Om onze groei verder te ondersteunen is Aqtor! op zoek naar een 

Business Process Consultant

Jouw functie

  • Je analyseert en optimaliseert continu de business processen in de front-end (management, commerciële binnendienst, orthopedisch verstrekkers, …).
  • Je neemt de rol op van sparringpartner voor procesverbeteringen in de back-end (productie, magazijn, technische dienst, …).
  • Je brengt de functionele behoeften van interne klanten in kaart (via workshops, interviews, observatie op de vloer, …), je werkt oplossingen op maat uit en je werkt actief mee aan de implementatie ervan.
  • Je definieert de te ontwikkelen specificaties binnen het ERP-systeem.
  • Je begeleidt je interne klanten en adviseert hen bij het veranderings- en adoptieproces.
  • Je schrijft en documenteert de procedures en werkprocessen.
  • Je waakt over de kwaliteit en de correcte toepassing van de procedures.
  • Je voert, ten behoeve van het management, analyses uit om het actie- en besluitvormingsproces te vergemakkelijken.
  • Je werkt rapporteringen en dashboards uit ter ondersteuning van het management, de orthopedisch verstrekkers en de commerciële binnendienst.
  • Je zorgt, vertrekkend van interne en externe data-analyse, voor de uitwerking van de systeemintegratie van nieuwe processen (van nieuwe bedrijven).
  • Je ondersteunt ad-hoc projecten.
  • Je rapporteert aan de Coordinator Business Process Consultancy.

Jouw kwaliteiten

  • Je bezit een masterdiploma Economie of Handelswetenschappen.
  • Je hebt een sterk analytische geest en je bent cijfermatig sterk.
  • Je werkt accuraat, gestructureerd en planmatig om de gestelde deadlines en doelstellingen te halen.
  • Je hebt een zeer goede kennis van de Microsoft-tools, en in het bijzonder van Excel.
  • Je ervaring met het creëren en beheren van dashboards op platforms zoals PowerBI is een belangrijke troef.
  • Je bent een teamplayer en stelt je op als een partner voor je interne klanten.
  • Je bent hands-on, resultaatgericht en proactief.
  • Je kan omgaan met tijdsdruk en je kan prioriteiten onderscheiden.

Wij bieden jou

  • Een contract van onbepaalde duur in een dynamische omgeving
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
  • Een aantrekkelijk salaris met een ruim pakket aan extralegale voordelen (oa. maaltijdcheques, bedrijfswagen, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, …).
  • 20 vakantiedagen + 6 ADV dagen (we werken 39u per week)
  • Een leuke werkplek in Oostakker met fijne collega’s

Interesse ?

Beantwoorden jouw verwachtingen en profiel aan deze vacature, stuur dan jouw cv en motivatiebrief aan Isabelle Baeke, Chief HR Officer via e-mail : jobs@aqtor.be

Wij gebruiken cookies Cookiebeleid Net als andere websites, houden we ook van cookies. De cookies die we gebruiken dienen voornamelijk om jouw ervaring op onze website te verbeteren. We gebruiken ook cookies omdat we graag meten hoe onze website wordt bezocht. We plaatsen deze cookies alleen wanneer je voorafgaande toestemming hebt gegeven.